9 Aralık 2010 Perşembe

Golden Retriever Kardeşliği

Golden Retriever Kardeşliği Bilgi Paylaşım Sitesi Herkese Açık.


Öneriler

* Evcil Hayvan Alırken iyi karar veririn, 10-15 Yıl Beraber yaşıyacaksınız.

* Kesinlikle Veterinerden Alınız, (Ben PetShoptan Alıdım bir Köpek Yavrusu, 1 Ay sonra öldü, Gençlik Hastalığı varmış, Köpeğin Ölümünden Sonra PetShop gittim bir dövmedi kaldı. Bizi ilgilendirmez dediler ve olayı kapattım.)
2. Köpeğimi Veteriner Kontrolunde aldım, şimdilik herhangi bir problemi yok.

* Yinede PetShoptan alacaksanız, Veteriner Kontrolunde Alınız, yada PetShoptan Yazılı bir söz alın ki Zarar görmeyin.
inanın bana canınız çok yanıyor. yenisini verselerbile.

* Köpekler Hareketli, Bu Harekete Ayak uydurbilecekmisini,

* Aylık 100 TL Gözden Çıkarın. (Aşıları, Maması, Ödülleri, Kabı, tasması, giysi, zincir vs.)

* Ankara için Benim Önerdiğim Veteriner,

Pet Palace - Veteriner Kliniği
www.petpalace.com.tr
Güvenlik Cad. 123/A A.Ayrancı / ANKARA
Tel: 0312 427 06 09 - 0554 428 00 97

Samimi, Sevimliler,

*